FAQ – pytania i odpowiedzi
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
FAQ- Frequently Asked Questions
Na naszej stronie FAQ – pytania i odpowiedzi odpowiadamy… Czas wysyłki wynosi do 3 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas płatności. Czas dostawy przez przewoźnika od momentu otrzymania naszej przesyłki wynosi najczęściej 1-2 dni robocze w przypadku wysyłek do Polski oraz 2-3 dni robocze w przypadku wysyłek zagranicznych.
Tak. Korzystamy z magazynów w różnych regionach Polski, dlatego prosimy o kontakt w celu sprawdzenia możliwości i potwierdzenia miejsca odbioru osobistego dla konkretnego towaru. Szczegóły opisaliśmy TUTAJ
Po ustaleniu z nami miejsca odbioru towaru i opłaceniu zamówienia, zlecenie realizacji jest przekazywane do odpowiedniego magazynu. W tym czasie ustalimy z Tobą dogodny termin i procedurę odbioru. Do awizacji niezbędne są dane osobowe odbiorcy oraz numer rejestracyjny samochodu. W przypadku zamówień odbieranych na rozkompletowanej palecie, konieczne jest uiszczenie opłaty 150,00 zł netto.
Minimalne zamówienie paneli, falowników i baterii w naszej hurtowni to z powodów logistycznych jedna paleta. Mniejsza ilość jest mocno narażona na uszkodzenie w transporcie. Nie zawsze jest możliwość realizacji zamówienia np. modułów i falowników (łączenie dostaw), ponieważ realizujemy dostawy z różnych magazynów z Polski i zagranicy. Jest możliwy odbiór osobisty ilości mniejszej niż 1 paleta – jeśli wcześniej był zamówiony w przedpłacie 10%. FAQ – pytania i odpowiedzi to ogólny opis – szczegóły TUTAJ.
Tak. W naszej hurtowni, ze względów technicznych naliczane są ceny maksymalne tj. uwzględniające: wymiary, wagę i odległość. W przypadku, gdy rzeczywisty koszt transportu jest niższy, a płatność za towar i przesyłkę została już uregulowana, zwracamy nadpłatę w formie rabatu. Szczegóły TUTAJ.
Korzystamy z własnej floty pojazdów. W przypadkach szczególnych moduły fotowoltaiczne w kontenerach transportujemy przewoźnikami: RABEN, DACHSER lub DB Schenker, natomiast mniejsze podzespoły własną flotą lub korzystamy z usług: DPD, Fedex oraz UPS.
Obowiązkiem odbierającego przesyłkę z nowoczesnej hurtowni solartrade.pl jest dokładnie sprawdzenie stanu przesyłki, a w przypadku uszkodzenia spisać z kierowcą/kurierem protokół szkody. Jeżeli uszkodzenie zostało stwierdzone po odjeździe kierowcy, można próbować skontaktować się z firmą spedycyjną, jednak nie możemy zagwarantować, że taka reklamacja zostanie wówczas uznana. Można również skontaktować się z nami, spróbujemy pomóc, jednak bez podpisanego protokołu szkody trudno zagwarantować uznanie reklamacji, ponieważ uszkodzenie mogło nastąpić z winy odbierającego.
Preferujemy najprostsze formy płatności np. przelew bankowy. Udostępniamy również płatności automatyczne, obsługiwane przez naszego Partnera Przelewy24. Więcej informacji TUTAJ.
Często otrzymujemy to pytanie od naszych Klientów, co jest oczywiście uzasadnione ze względu na wysoką wartość towaru. Zakupy w solartrade.pl są w 100% bezpieczne, jesteśmy firmą działającą na rynku fotowoltaiki już od ponad 8 lat, z ugruntowaną pozycją na rynku, którą możesz zweryfikować w Internecie. Poddaliśmy się weryfikowacji przez wiele instytucji obsługujących płatności jak: Przelewy24, PayU, Autopay, VISA i Mastercard. Obsłużyliśmy już tysiące klientów i nigdy byliśmy posądzeni o jakiegokolwiek brak uczciwości. Opinie klientów, którzy dokonali transakcji w naszej hurtowni możesz przeczytać na naszych stronach internetowych.
Nie, fakturę zawsze wysyłamy drogą mailową na adres mailowy podany w zamówieniu (fakturze proformie), w ciągu kilku dni od dostarczenia ostatniej przesyłki.
Dokumentacja jest dostępna w sekcji „Do pobrania” na karcie wybranego produktu w naszej hurtowni.
Tak. Naszym hasłem jest „Kupuj kontenery, odbieraj palety”. Oznacza to, że możesz mieć ceny kontenerowe za 10% wartości kontenera. Jest to kwota, nieznacznie przekraczająca koszt 1-2 palet. Okresowo, oferujemy promocje i wyprzedaży, gdzie można uzyskać niższe ceny.
Oczywiście, nasi technicy z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu, montażu i serwisie instalacji fotowoltaicznych, służą pomocą w doborze podzespołów. Jeśli jesteś naszym klientem, wystarczy napisać maila lub zadzwonić. Na pewno nie odmówimy pomocy naszym Klientom.
W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o kontakt mailowy z opisem usterki, numerem seryjnym wadliwych podzespołów, zdjęciami oraz fakturą zakupu. Reklamację najlepiej realizować kontaktując się bezpośrednio z producentem lub wiodącym dystrybutorem w Polsce. Przyspieszy to proces reklamacyjny.
Niestety nie ma u nas takiej możliwości, natomiast bardzo chętnie pomożemy w skompletowaniu komponentów. Wyślemy doświadczonego Doradcę zaprzyjaźnionej firmy fotowoltaicznej.
Tak, nasza oferta jest skierowana zarówno dla firm, jak i dla osób fizycznych. W takim wypadku do zamówienia wystawiamy fakturę imienną, którą można wykorzystać np. przy uldze termomodernizacyjnej lub ubieganiu się o dofinansowanie.